امکان تبدیل برخی واحدهای مسکن مهر به مسکن اجتماعی

امکان تبدیل برخی واحدهای مسکن مهر به مسکن اجتماعی

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به یک شرط واگذاری واحدهای مسکن مهر این بنیاد به وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irامید محمدی با اشاره به آخرین وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود دارای مشکلاتی است که باید از طریق دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن برطرف شود؛ در صورت ارائه راهکار و اختصاص تسهیلات امکان تحویل این واحدها تا پایان سال جاری وجود دارد.

وی به راهکار دیگری در صورت حل نشدن مشکلات این واحدها اشاره کرد و افزود: در صورتیکه مشکلات واحدهای فاقد متقاضی و خارج از تعهدات برطرف نشود، این واحدها جهت تعیین تکلیف به وزارت راه و شهرسازی تحویل داده خواهد شد که تبدیل به طرح‌های جدیدی از جمله مسکن اجتماعی شود یا اقدامات لازم برای واگذاری آن‌ها صورت گیرد.

مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن در ادامه اظهاراتش درباره تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده و واحدهای در حال تکمیل به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: سال گذشته در میجموع از ۳۴۷ هزار واحد، تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۸۲ واحد مسکن مهر را به اتمام رساندیم و ۲۶۷ هزار و ۴۳۹ واحد افتتاح شد.

محمدی ساخت ۶۰ هزار واحد دیگر را در دست اجرا دانست و اضافه کرد: حدود ۱۵ هزار واحد از این ۶۰ هزار واحد برای تکمیل به کمک‌هایی از جمله افزایش سقف تسهیلات نیازمندند.

به گفته وی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۵۰ هزار واحد مسکن مهر را مشمول افزایش سقف تسهیلات از ۲۰ به ۲۵ میلیون تومان و از ۲۵ به ۳۰ میلیون اعلام کرد.

 

ایسنا

    نظرات