شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر وزارت راه را تکذیب کرد

شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر وزارت راه را تکذیب کرد

http://www.bananews.ir/شرکت عمران شهر جدید پردیس به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی واکنش نشان داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irبه نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس،آمده است: احتراماً پیرو درج خبری با عنوان بازدید قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر پردیس جانمایی نامناسب برخی واحدها با خطر ریزش گودبرداری‌ها در مورخ ۱۳۹۴٫۱٫۲۷ در آن رسانه محترم به اطلاع می‌رساند برخی از مطالب درج شده در خبر فوق‌الذکر با واقعیت مطابقت نداشته و یا واقعیت به طور کامل بیان نشده بنابراین درج خبر به این صورت از جانب این شرکت تکذیب می‌شود.

لذا از آن رسانه محترم انتظار می‌رود با توجه به حساسیت‌های موجود اجتماعی در خصوص پروژه مسکن مهر از درج مطالب کذب و خلاف واقع همچون «واحدهای نیمه‌ساز و متوقف شده در فاز ۸» و همچنین «برخی از این واحدها در مناطقی واقع شده‌اند که پس از سکونت متقاضیان در آن‌ها با خطر ریزش گودبرداری مواجه شدند» پرهیز نموده و در جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج مطالب صحیح و مطابق با واقعیت اقدام نماید.

توضیح فارس

به گزارش خبرنگار فارس،درج این مطلب عینا از روی مطالب منتشر شده در خروجی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بوده است که پس از چند روز از پایگاه خبری این وزارتخانه نیز حذف شد. لذا به نظر می رسد روابط عمومی شرکت عمران پردیس باید این توضیحات را برای وزارت راه و شهرسازی ارسال می‌کرد.

 

    نظرات