انتقال آب از چهارمحال و بختیاری باید کارشناسی شود

انتقال آب از چهارمحال و بختیاری باید کارشناسی شود

http://www.bananews.ir/نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استان به موضوع آب توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسیدسعید زمانیان در نخستین شورای اداری استان در سال ۹۴ با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت کیفی و کمی عملکرد مدیران در استان افزود: ما از مدیرانی که صادقانه به مردم این استان خدمت رسانی می‌کنند و برنامه‌ریزی خوبی در راستای توسعه استان دارند تشکر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: برخی مواردی که مدیران در عملکرد خود ایرادی داشته باشند تذکر می‌دهیم حتی برخی اوقات با وزرای مربوطه صحبت کردیم که در این راستا پیگیری‌های مختلفی انجام گرفته اما ممکن است به ضائقه برخی خوش نباشد، چراکه وظیفه ما این است که اگر ایرادی وجود دارد یا مشکلی ایجاد شده پیگیری کنیم.

زمانیان با اشاره به اهمیت مسئله انتقال آب از استان تصریح کرد: اکنون به شکل جدی استان همجوار در مصاحبه‌های متعددی در جرائد و روزنامه‌ها مسئله آب را دنبال می‌کند و جو عمومی خاصی در رابطه با برداشت‌های بی‌رویه، زیاده‌خواهی و حق‌آبه در اصفهان ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان احساس کرده در چهارمحال و بختیاری کسی پیگیر مسائل آب نیست، درحالی که ما بارها به دستگاه‌های مافوق اعلام کردیم که موارد را دنبال کنند، هم‌چنین می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط استانی نیز به موضوع آب توجه ویژه داشته باشند.

زمانیان با بیان این‌که بارها اعلام کردیم مباحث انتقال آب استان باید به طور کارشناسی بررسی شود، اظهار کرد: استاندار اصفهان در مصاحبه‌های مختلف به حفر تونل‌های غیرکارشناسی اشاره دارد که این امر جای تاسف دارد.

وی هم‌چنین سفرهای استاندار و معاونان وی به روستاهای استان را یادآور شد و تصریح کرد: سفر به روستاهای استان بویژه مناطق محروم، مصوباتی را به همراه دارد که اکنون تحقق این مصوبات مطالبه مردم است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از استاندار درخواست کرد تا این مصوبات اعتباری و اجرایی که جزو مطالبات مردم هستند با جدیت پیگیری و محقق شوند.

 

ایسنا

    نظرات