پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فاز ۱۱ پردیس/ اتمام نازک‌کاری ۲۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فاز ۱۱ پردیس/ اتمام نازک‌کاری ۲۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران پردیس از پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی فاز ۱۱ پردیس خبر داد و گفت: در حال حاضر نازک‌کاری ۲۲ هزار واحد مسکن مهر در این شهر به اتمام رسیده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسن ولی‌پور با بیان اینکه فاز ۱۱ مسکن مهر در پردیس با ۳۳ هزار و ۳۳۵ واحد پیشرفت فیزیکی ۶۹٫۳۵ درصدی داشته است گفت: ساخت‌وساز در این فاز با سرعت در حال انجام است و تا چند ماه آینده نیز بخش عمده‌ای از این واحدها به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه افزود: در فاز ۱۱، نازک‌کاری ۲۲ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و سایر واحدها نیز در آستانه اتمام سفت‌کاری هستند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس یادآور شد: فاز ۸ مسکن مهر نیز که مربوط به واحدهای ویلایی است و در منطقه دره بهشت قرار دارند ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

ولی‌پور با اشاره به اینکه بحث‌های متعددی با وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌ها داشته‌ایم گفت: در روز گذشته با وزارت نیرو جلسه‌ای برگزار کردیم تا طی توافق با بانک مسکن مسئله عمده واحدهای مسکن مهر که بخش‌های زیربنایی و زیرساختی است را حل کنیم.

وی تصریح کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران پردیس به تمامی واحدهای مسکن مهر با هر پیشرفت فیزیکی تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی اختصاص دهند تا متقاضیان با افزایش آورده‌ روبرو نشوند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه اخیرا توافق اولیه‌ای انجام شده که یک هزار میلیارد تومان از محل دارایی‌های شرکت عمران پردیس جهت تأمین مسائل زیرساختی و زیربنایی به سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه واگذار شود افزود: در خصوص این توافق با بانک مسکن در حال رایزنی هستیم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

ولی‌پور اظهار داشت: با این یک هزار میلیارد تومان تنها می‌توانیم مخازن و شبکه‌های آب و گاز را تأمین کنیم و تأمین آب وبرق باید از سوی وزارت نیرو انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هیچ واحدی بدون تأمین امکانات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات