پیشرفت ۸۰ درصدی واحدهای مسکن مهر استان تهران

پیشرفت ۸۰ درصدی واحدهای مسکن مهر استان تهران

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن مهر تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تاپایان سال این میزان به ۹۰ درصد برسد .

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irفریبرز واحدی ‌افزود : با توجه به مشکلاتی که همچنان وجود دارد از جمله تامین آب،فاضلاب،درمانگاه،امنیت منطقه، داشتن پاسگاه نیروی انتظامی،مشکلات روبنایی و ... امیدواریم هرچه زودتر این موارد تامین و واحدها واگذار شود.

وی با بیان اینکه قرار بود حدود ۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران ساخته شود و به بهره برداری برسد ، گفت : از این میزان حدود ۹۵ هزار واحد در شهر جدید پردیس ، حدود ۹۴ هزار واحد شهر پرند و حدود ۹۶ هزار واحد هم در شهر جدید اندیشه است.

واحدی افزود: ۸۵ هزار واحد تکمیل و واگذار شده است و ۱۵ هزار واحد نیز به علت مشکلات زیرساختی و زیر بنایی تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی درباره روند تعریض جاده پر رفت و آمد هراز نیز اظهار داشت: جاده هراز از تقاطع شهید بابایی تهران آغاز می شود که ۵۱ کیلومتر آن در استان تهران و حدود ۹۰ کیلومترهم در استان مازندارن است .

وی افزود: در حوزه تهران فقط حدود سه کیلومتر باقی مانده است و امیدواریم تا قبل از پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری شود. همچنین در حوزه مازندارن ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

واحدی همچنین از شش خطه شدن این مسیر پس از اتمام کار خبر داد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات