یارانه نقدی مشمولان مسکن اجتماعی؛ تضمین پرداخت اجاره‌بها

یارانه نقدی مشمولان مسکن اجتماعی؛ تضمین پرداخت اجاره‌بها

http://www.bananews.ir/معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ممکن است یارانه مشمولان طرح مسکن اجتماعی به عنوان تضمین پرداخت اجاره‌بها در نظر گرفته شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد میدری درباره نحوه محاسبه هزینه‌هایی که واجدان شرایط دریافت مسکن اجتماعی باید پس از سکونت در واحدها پرداخت کنند، گفت: یکی از مواردی که در جلسات تدوین طرح مسکن اجتماعی ، مطرح و استقبال شد، این است که یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی همه اعضای خانوارهای مشمول این طرح به عنوان تضمین پرداخت اجاره‌بها در نظر گرفته شود و در صورت پرداخت نکردن ، این مبلغ به عنوان اجاره واحد مسکونی منظور می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره حقوق مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی پس از دریافت و اسکان در واحد‌های مسکن اجتماعی، اظهار داشت: پرداخت حقوق مددجویان ادامه می‌یابد و قطع نخواهد شد.

در طرح مسکن اجتماعی که در دولت تدبیر و امید شکل گرفت ، قرار است با همکاری وزارت‌ راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ‌خانوارهای دهک یک و دو جامعه در واحدهای مسکونی ۳۵ تا ۷۰ متری، «از دم اجاره‌ای» اسکان داده شوند.

 

مهر

    نظرات