توافق جدید انبوه‌سازان با دولت در بافت فرسوده

توافق جدید انبوه‌سازان با دولت در بافت فرسوده

http://www.bananews.ir/رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان از تفاهنامه همکاری مشترک با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irجمشید برزگر در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین کانون سراسری انبوه‌سازان و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، اظهار داشت: این تفاهمنامه به منظور تحقق برنامه‌های احیا، بهسازی، نوسازی و بازآفرینی شهری محل‌های هدف از طریق حضور گسترده انبوه‌سازان و بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی، حرفه‌ای، مدیریتی و سرمایه‌ای انبوه‌سازان تهیه شده است.

وی افزود: مدت این تفاهمنامه از تاریخ امضا، دو سال است که با توافق طرفین، امکان تمدید این مدت وجود دارد.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان اینکه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قسمتی از اختیارات خود را به این کانون به عنوان مجری طرح حفظ مالکیت ساکنان محلات هدف واگذار می‌کند، بیان کرد: کانون می‌تواند نسبت به معرفی انجمن‌های انبوه‌ساز استانی برای اخذ صلاحیت ماده ۴ قانون، به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها اقدام کند.

برزگر با اشاره به حمایت شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از برخی پروژه‌ها، گفت: پرداخت ودیعه اسکان موقت به مالکین و صاحبان حق طبق شیوه‌نامه تهیه شده توسط شرکت عمران و بهسازی با ضوابط و مقررات بانک‌ها انجام می‌شود.

 

مهر

    نظرات