آغاز ساخت ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن شهری در کشور

آغاز ساخت ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن شهری در کشور

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن از ساخت ۱۰ هزار و۶۷۷ واحد مسکن شهری در کشور خبر داد و گفت: در صورت تزریق اعتبارات ساخت بخش عمده‌ای از این واحدها به اتمام می‌رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاباذر جابری با اشاره به اینکه در سال ۹۴، ساخت ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن شهری تعریف شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در امسال ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری در صورت تزریق اعتبارات به پایان برسد.

وی در ادامه اظهار داشت: حدود ۱۴ هزار و ۳۴ واحد در ۳۱ استان مسکن شهری از سال‌های گذشته باقی مانده بود که پیشرفت فیزیکی آنها نیز بسیار مطلوب است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن توضیح داد: برای یک هزار و ۲۸۹ واحد مسکن شهری نیز زمین تهیه کرده‌ایم و همچنین برای ۱۳ هزار و ۹۱ واحد نیز واحد مسکن شهری طرح تهیه کرده‌ایم.

وی یادآور شد: همچنین برای ۱۳ هزار و ۹۱ واحد اقدامات فنی و اقتصادی آغاز شده و در مرحله اخذ پروانه هستند.

جابری با اشاره به تأمین اعتبارات این طرح‌ها گفت: پیش‌بینی شده که برای تحقق این اعتبارات ۹۱۷ میلیارد تومان منابع لازم است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۲۰ هزار و ۶۳۰ واحد مسکن شهری در دست اجرا بود که پیشرفت فیزیکی آنها به ۶۴ درصد رسیده بود و از این تعداد ۴ هزار و ۹۸۹ واحد در سال ۹۳ آغاز شد و مابقی آنها از سال‌های گذشته بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات