۵۷۵ واحد مسکن شهری به متقاضیان تهران تحویل داده می‌شود

۵۷۵ واحد مسکن شهری به متقاضیان تهران تحویل داده می‌شود

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن از طراحی ۷۱۳ واحد مسکن شهری در قالب ۱۴ پروژه در استان تهران خبر داد و گفت: امسال هشت پروژه با تعداد ۵۷۵ واحد مسکن شهری به متقاضیان استان تهران تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاباذر جابری با اشاره به اینکه در سال ۹۳، ۹۵ واحد مسکن شهری در استان تهران آغاز شد گفت: ساخت بیش از ۹۰ درصد از این واحدها به اتمام رسید به طوری که ۸۵ واحد از ۹۵ واحد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امسال نیز حدود ۶۳۳ واحد مسکن شهری در استان تهران در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن تأکید کرد: ۸ پروژه مسکن شهری به تعداد ۵۷۵ واحد مسکن شهری برای امسال به مرحله اجرایی می‌رسد همچنین ۷۱۳ واحد نیز در قالب ۱۴ پروژه نیز در دست طراحی است.

جابری به شهرهای استان تهران که مسکن شهری در آنجا ساخته خواهد شد اشاره کرد و گفت: پردیس، بیدک، آبفرد، تهران، دماوند و فیروزکوه از جمله شهرهای استان تهران هستند که این واحدها در آنجا بنا خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهرهای اسلامشهر، ملارد و دماوند برخی پروژه نیمه تمام وجود دارد.

جابری به کل اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: حدود ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کل اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن در سه ماهه امسال نیز حدود ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد برنامه شهری داشتیم که از این تعداد ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکن شهری در این سه ماه آغاز شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۷ هزار و ۵۰۰ مسکن شهری نیز در دست طراحی است.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات