جزئیات جدید از پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز در شمال

جزئیات جدید از پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز در شمال

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از سفر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به استان گیلان خبر داد و گفت: این ستاد برای بررسی تخلفات زمین خواری و جنگل خواری به این استان سفر می‌کند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، پیروز حناچی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های تخلف ساخت و ساز در شمال کشور، گفت: یک طرحی از سوی وزارت جهاد کشاورزی در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح شده که در حال بررسی این طرح هستیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این هفته به استان گیلان سفر می‌کند، اظهار داشت: تخلفات و ساز در داخل شهرها هم وجود دارد اما ساختمان سازی غیرمجاز در محدوده روستاها بسیار بیشتر است، بنابراین رسیدگی به این تخلفات در اولویت قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تخریب جنگل ها بسیار سرعت گرفته است، افزود: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای بررسی این تخلفات به این استان سفر می‌کند و با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با بیان اینکه موضوع زمین خواری و جنگل خواری را رها نمی‌کنیم، گفت: پرونده‌های مرتبط با جنگل خواری خارج از محدوده شهرها از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی پیگیری می‌شود و شورای عالی شهرسازی و معماری هم با جدیت به دنبال برخورد با متخلفان است.

 

مهر

    نظرات