انتقاد مظاهریان از مشارکت حداقلی مهندسان در انتخابات نظام مهندسی گذشته/ به حرفه‌مندها رأی دهید

انتقاد مظاهریان از مشارکت حداقلی مهندسان در انتخابات نظام مهندسی گذشته/ به حرفه‌مندها رأی دهید

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: انتخابات نظام مهندسی پیش‌رو به نوعی انتخاب شایستگان در بخش ساختمان است تا برگزیدگان به مدت سه سال امور مهندسی ساختمان را در دست گیرند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، حامد مظاهریان در خصوص انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استانی اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو به نوعی انتخاب شایستگان در بخش ساختمان است و آنهایی که بتوانند به عضویت هیئت مدیره سازمان‌های استانی برگزیده شوند، برای سه سال امور مهندسی و مهندسان ساختمان را در دست خواهند گرفت.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسانی باید در این انتخابات مورد توجه باشند که به عنوان افراد حرفه‌مند شناخته شوند، خواستار رأی دادن به کاندیداهایی شد که مورد اعتماد جامعه مهندسی باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: در این دوره شاهد مشارکت گسترده‌ای باشیم؛ متأسفانه در چند دوره گذشته مشارکت مهندسان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان‌ها حداقلی بود و نمی‌شود گفت که انتخابات‌های گذشته آرای مهندسان را نمایندگی می‌کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقبال خوبی که در این دوره در زمینه نام‌نویسی کاندیداهای هیئت مدیره نظام مهندسی استان‌ها شده است، پیش‌بینی کرد: در این دوره شاهد استقبال خوب مهندسان و انتخاباتی پرشور باشیم.

مظاهریان با تأکید بر لزوم حاکم بودن اخلاق حرفه‌ای بر مراسم رأی‌گیری و دوری از بداخلاقی‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: تنها در این صورت است که نمایندگان منتخب مهندسان در هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی استانی می‌توانند امور جامعه مهندسی را برای سه سال آینده نظم‌دهی کنند.

گفتنی است هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های استانی نظام مهندسی ساختمان پنج‌شنبه نهم مهر ماه سال جاری با حضور مهندسان عضو این سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات