حل مشکلات مسکن مهرآران و بیدگل با حضور مهرآبادی در اصفهان

حل مشکلات مسکن مهرآران و بیدگل با حضور مهرآبادی در اصفهان

http://www.bananews.ir/احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر با افزایش تسهیلات بانکی موافقت و اعتباراتی را جهت رفع مشکلات مسکن مهر اختصاص داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، احمداصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی درطرح مسکن مهر در جلسه ای که با عباسعلی منصوری نماینده مردم آران وبیدگل در مجلس، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان وابوالفضل معینی نژاد فرماندار شهرستان وجمعی از مسئولان محلی برگزار شد بر رفع مشکلات مالی موجود و اختصاص اعتبار مورد نیاز تاکید کرد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت با مواردی که در این جلسات مصوب می شود و به شرط همیاری و همکاری مردم ومسئولان، بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن مهر آران وبیدگل برطرف خواهد شد.

معینی نژاد فرماندار شهرستان آران وبیدگل در ابتدای این جلسه با اشاره به چهار منطقه این شهرستان گفت: شهر آران با داشتن ۴۰۸ واحد ، بیدگل با ۶۰ واحد، نوش آباد با ۱۰۰ واحد و ابوزیدآباد با ۵۶ واحد مسکن مهر دارای مشکلاتی از قبیل محوطه سازی،کافی نبودن تسهیلات بانکی , عدم تعهد انبوه ساز برای تکمیل و عدم پرداخت سهم متقاضی هستند که امیدواریم بتوانیم بخش عمده ای از این مشکلات را برطرف کنیم.

 

پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

    نظرات