پروژه‌ای از سوی انبوه‌سازان برای بافت‌های فرسوده تعریف نشده است

پروژه‌ای از سوی انبوه‌سازان برای بافت‌های فرسوده تعریف نشده است

http://www.bananews.ir/عضوهیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تا به امروز انبوه‌سازان هیچ پروژه‌ای را برای بافت‌های فرسوده تعیین و منابع مالی را تامین نکرده‌اند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، احمد روستا عضوهیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه تفاهم نامه مشترک شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با انبوه سازان برای بازآفرینی شهری و توسعه شهرها بود گفت: اساسا در این تفاهم نامه برخی الزامات از جمله تشکیل کارگروه کارشناسی شده وجود دارد.

وی در ادامه افزود: براساس این تفاهم نامه تمامی کار گروه‌های کارشناسی شده و الزامات در این خصوص تشکیل شده و در حوزه فنی، اجرایی و تسهیلات نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

عضوهیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: در حال حاضر هیچ پروژه‌ای از سوی انبوه‌سازان تعریف نشده در صورتی که انبوه‌سازان باید در راستای سیاست‌های بازآفرینی شهری و تامین تسهیلات دولتی اقدامات لازم را انجام دهند.

روستا یادآور شد: در این تفاهم نامه برنامه مشخص و یا تعداد واحدی تعیین نشده بود ولی با این وجود تا به امروز انبوه‌سازان هیچ پروژه‌ای را در شهرهای کشور ارائه نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: اساسا انبوه سازان توسعه گر هستند و به همین منظور باید منابع مالی خود را برای اجرای پروژه‌ها ارائه کند که در این خصوص انبوه‌سازان اقدامی انجام نداده‌اند.

روستا خاطر نشان کرد: انبوه ساز باید به عنوان توسعه گر و شریک پروژه‌ای را تعریف و منابع مالی لازم را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات