نقص فنی در پرواز تبریز- تهران؛مسافران در سلامت کامل هستند

نقص فنی در پرواز تبریز- تهران؛مسافران در سلامت کامل هستند

http://www.bananews.ir/پرواز تبریز – تهران بر فراز میانه دچار نقص فنی شد و به فرودگاه تبریز بازگشت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، پرواز ساعت ۱۳و ۵۰ دقیقه شرکت هواپیمایی آتا بعد از تأخیر ۳۰ دقیقه ای از فرودگاه تبریز برخاست که بعد از مدتی و در محدوده میانه صدای انفجاری از موتور هواپیما شنیده شد و خلبان تصمیم بر بازگشت به فرودگاه تبریز گرفت.

این نقص فنی باعث بروز رعب و وحشت میان مسافران شد؛ هرچند تمامی مسافران هم اکنون در سلامت جسمی کامل در فرودگاه تبریز هستند ولی برخی از آنها از نظر روحی در شرایط بدی قرار دارند.

یکی از مسافران این پرواز گفت: در محدوده میانه صدای انفجار از موتور هواپیما شنیده شد و خدمه هواپیما با حضور در بین مسافران به آنان اعلام کرد که به دلیل نقص فنی هواپیما به فرودگاه تبریز برمی گردد و حتی خود خدمه هواپیما نیز به شدت ترسیده بودند و تمامی مسافران گریه کنان دعا می کردند که هواپیما سالم به تبریز برسد.

وی که از عملکرد مسئولان هواپیمایی ناراضی بود، اظهار کرد: بعد از اینکه به فرودگاه تبریز رسیدیم هیچ کس ما را تحویل نگرفت، حتی یک بطری آب هم به ما ندادند و عذرخواهی هم نکردند، شرایط روحی و روانی مسافران خیلی بد است.

وی ادامه داد: خود من بلیطم را کنسل کردم و حاضر نیستم بار دیگر سوار هواپیما شوم.

خانم دیگری که به همراه فرزندان ۱۰ و ۹ ساله خود مسافر این هواپیما بودند نیز اظهار کرد: من با بچه های ۱۰ و ۹ ساله ام به شدت دچارترس و دلهره شدیم و کم مانده بود سکته کنیم .

روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: خلبان هواپیمای تبریز - تهران بعد از حرکت متوجه بروز نقص فنی می شود و بلافاصله به تبریز بر می‌گردد.

محمد نیکنام اظهار کرد: کارشناسان ما در حال بررسی علت بروز نقص فنی هستند و فعلا دلیل این نقص مشخص نیست.

وی با بیان اینکه پرواز جایگزین برای مسافران فراهم شده است؛ یادآور شد: ما بسیار متاسفیم که این نقص رخ داد چرا که تمامی تلاش شرکت آتا تامین پروازی امن برای مسافران است و امیدواریم چنین مسائلی در آینده پیش نیاید.

علی حاجی پور، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید مدنی تبریز در رابطه با حال مسافران این پرواز، گفت: هم اکنون از مسافران پذیرایی خوبی شده است و اکنون در شرایط خوبی هستند و قرار است با پرواز جایگزین مسافران به سمت تهران حرکت می‌کنند، در این بین کسانی هم هستند که بلیطشان را کنسل کردند.

 

ایسنا

    نظرات