واگذاری بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در قم در دو سال گذشته

واگذاری بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در قم در دو سال گذشته

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی قم از واگذاری بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در طول فعالیت دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محسن بهشتی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تعهدات استانی اداره کل راه و شهرسازی قم با هدف واگذاری بیش از۴۶ هزار واحد مسکن مهر، تاکنون در ۹ مرحله جمعا ۳۸ هزار و ۳۰ واحد تحویل متقاضیان شده است.

بهشتی در این باره بیان کرد: سهم دولت تدبیر و امید در تکمیل و واگذاری واحد های مسکن مهر در سه مرحله افتتاحیه تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۹ واحد بوده که در مرحله هفتم در ۱۵ آبان ماه ۹۲ تعداد چهار هزار و ۷۱۷ واحد، در مرحله هشتم در سوم شهریور ۹۳ تعداد چهار هزار واحد و در مرحله نهم در ۱۵ اسفند ماه گذشته تعداد چهار هزار و ۱۲ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم افزود: با واگذاری تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۹ واحد مسکن مهر در سه مرحله اخیر، میزان مانده تعهد استان در واگذاری این واحد ها بالغ بر هشت هزار و ۵۴۰ واحد بوده که تا پایان سال ۱۳۹۴ تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان این که درحال حاضر بیش از سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آماده افتتاح می شود، بیان کرد: تکمیل و آماده سازی اراضی در نقاط مختلف شهر برای احداث تجمع های مسکونی به مساحت ۸۶ هکتار، اجرا و تکمیل بیشتر از هفت کیلومتر از شوارع اصلی منطقه پردیسان، نظارت بر پیشرفت فیزیکی چهار هزار و ۶۵۸ واحد مسکونی و معرفی آن به بانک ها برای اخذ تسهیلات بخشی دیگر از اقداماتی است که در حوزه مدیریت مسکن و ساختمان قم با جدیت پیگیری می شود.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات