افتتاح بیش از ۸۷۰۰ واحد مسکن مهر با اعتیار ۴هزار میلیارد ریال در استان مرکزی

افتتاح بیش از ۸۷۰۰ واحد مسکن مهر با اعتیار ۴هزار میلیارد ریال در استان مرکزی

http://www.bananews.ir/همزمان با هفته دولت بالغ بر ۸ هزار و ۷۲۸ پروژه مسکن مهر با هزینه ۴ هزار میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irدر جریان سفر عباس آخوندی به استان مرکزی و افتتاح پروژه های حوزه راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت، امروز ۵ شهریورماه با حضور مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ۸ هزار و ۷۲۸ واحد مسکونی مهر با هزینه ۴ هزار میلیارد ریال در اراک، شازند، ساوه، دلیجان، محلات و خمین در استان مرکزی به متقاضیان تحویل داده شد.

بنا بر این گزارش، در شهرستان اراک ۲ هزار و ۴۱۰ واحد مسکن مهر در قالب قرارداد تعاونی ۹۹ ساله و خودمالکی به بهره برداری رسید. همچنین یک هزار و ۳۲۱ مسکن مهر به صورت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه‌جانبه در شهر جدید مهاجران در شهرستان شازند افتتاح و به متقاضیان واگذار شد. در شهرستان ساوه نیز ۲ هزار و ۷۶۱ واحد مسکن مهر با وضعیت قرارداد ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه تکمیل و افتتاح شد.

در ادامه افتتاح واحدهای مسکونی در استان مرکزی همچنین پروژه ۷۶۲ واحدی مسکن مهر خمین با وضعیت قراردادی تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه، پروژه ۷۵۰ واحدی مسکن مهر دلیجان با وضعیت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله، خودمالکی و تفاهم سه جانبه و پروژه ۶۹۴ واحدی مسکن مهر محلات با وضعیت قرارداد تعاونی ۹۹ ساله و خودمالکی افتتاح شد.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات