افت نرخ اوراق تسهیلات مسکن به محدوده ۶۰۶ تا ۷۰۰ هزار ریال

افت نرخ اوراق تسهیلات مسکن به محدوده ۶۰۶ تا ۷۰۰ هزار ریال

http://www.bananews.ir/قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به محدوده ۶۰۶ تا ۷۰۰ هزار ریال افت کرد.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، معامله گران فرابورس ایران در روز جاری، ۳۹۲ میلیون و ۷۲۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۹۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را خرید و فروش کردند و آیفکس هم با کاهش ۶٫۸ واحدی نسبت به روز گذشته روی عدد ۷۳۱٫۵۶ ایستاد.

در حالی که امروز هلدینگ خاورمیانه با خرید و فروش ۷ میلیون و ۹۰ هزار سهم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت، قند شیروان، زغال سنگ پروده طبس و بیمه نوین بییترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب بیمه میهن، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و باغمیشه شد.

همچنین، نماد پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر منفی را بر( شاخص فرابورس) آیفکس داشت و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پالایش نفت تهران، قاسم ایران و سرمایه گذاری مسکن تهران پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

طبق این گزارش، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات( صندوق های قابل معامله) ETF را با خرید و فروش ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم رقم زد و داد و ستد ۲۸ هزار و ۷۴۳ ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

 

ایرنا

    نظرات