بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در شهریار

بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در شهریار

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‌برداری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سایت (A.S.P) شهریار خبر داد و گفت: بعد از اتمام واحدهای مسکن مهر طرح‌های حمایتی و اجتماعی مسکنی آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، پنجاه هزار واحد مسکن مهر استان تهران (A.S.P) شهریار امروز به متقاضیان تحویل داده شد که سال گذشته نیز ۲۵ هزار واحد نیز به متقاضیان تحویل داده شد.

واحدی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر که از دولت قبل شروع شده بود دارای مشکلات بسیار زیادی بود گفت: اولویت اول دولت یازدهم اتمام واحدهای مسکن مهر بود که برای آن هدف‌گذاری انجام دادند و سعی کردم تمامی این واحدها را با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی انجام دهند که البته این امر مشروط به روی کار آمدن تمامی مسئولان است.

وی در ادامه افزود: در استان تهران ۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر جانمایی شده بود که ۱۰۶ هزار واحد از آنها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بود و ۲۸ هزار واحد نیز در دست بنیاد مسکن بود و ۹۵ هزار واحد نیز در شهرهای جدید هدف‌گذاری شده است.

به گفته وی، به دلیل اینکه آغاز پروژه مسکن مهر در شهر پردیس دیرتر از سایر شهرها انجام شد، احتمال اینکه واحدهای مسکن مهر در این شهر در سال ۹۵ به اتمام برسد وجود ندارد.

وی یادآور شد: تا پایان سال ۹۵۲ به جز پردیس تمامی واحدهای مسکن مهر تحویل داده می‌شود.

واحدی یادآور شد: بعد از اتمام مسکن مهر طرح‌های جدید از مهل مسکن حمایتی و مسکن اجتماعی را آغاز خواهیم کرد که امیدوار هستیم با توانمندسازی انبوه‌سازان می‌توانیم این طرح‌ها را به بهترین شکل اجرا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: ۹۰۰ هزار مسکن در کشور مورد نیاز است که ۴۰۰ هزار واحد از آنها در قالب انبوه‌سازان عرضه می‌شود و مابقی از طریق بافت‌های فرسوده، مسکن‌های اجتماعی و حمایتی و تسهیلات بانکی اجرا خواهد شد.

واحدی توضیح داد: طرح‌های جدید تأمین مسکن که بعد از اتمام مسکن مهر آغاز می شود را این دولت دنبال خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه دولت ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر را به اتمام رسانده است گفت: تمامی موضوعات و مشکلات مسکن مهر بررسی شده است تا خدمات شایسته‌ای در این سایت‌ها برای متقاضیان تأمین شود البته نباید انتظار داشته باشیم که تمامی این مشکلات در سال‌های اول برطرف شود بلکه با استقرار جمعیت تقاضاهای مورد نیاز به مرور تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: پایان امسال و بهار سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تا به امروز برای ۵۰ هزار واحد مسکن مورد اشاره تسهیلات پرداخت شده است.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات