پیشرفت ۹۴ درصدی مسکن مهر استان ایلام

پیشرفت ۹۴ درصدی مسکن مهر استان ایلام

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح هم زمان دو هزار واحد مسکن مهر استان ایلام عنوان کرد: ایلام یکی از استان‌های موفق در اجرای مسکن مهر است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir در مراسم افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر استان ایلام که با حضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و هیئت همراه، مهندس مروارید استاندار ایلام و معاونین استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام و جمعی از مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن مهر استان آغاز و تحویل متقاضیان شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این مراسم گفت: حدود ۹۴ درصد مسکن مهر استان تکمیل یا در مراحل پایانی است که از این لحاظ استان ایلام یکی از استان‌های موفق در اجرای مسکن مهر است و این مهم را به مسئولین و مردم شریف ایلام تبریک می‌گویم.

مهندس مهرآبادی در خصوص سایر واحدهای مسکن مهر استان گفت: بعضا مسائل مربوط به تعاونی‌ها و نبود متقاضی در برخی شهرستان‌های استان از جمله شهر دهلران باعث شده که سایر واحدهای مسکن مهر استان به اتمام نرسند که پی گیری خواهیم کرد تا این واحدها نیز هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در مراسم افتتاحیه گفت: ۱۸ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه و خودمالک و بافت‌های فرسوده در استان ایلام وجود دارد.

مهندس میرجعفریان اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ هزار واحد در قالب مسکن مهر بوده که با بهره‌برداری از این دو هزار واحد در مجموع تاکنون حدود ۱۴ هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: دو هزار واحد مسکن مهر باقی مانده نیز با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد هم اکنون در مرحله نازک کاری و انجام کارهای پایانی قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: تعداد محدودی از این واحدها هم دارای مشکلاتی از جمله سهم آورده متقاضیان است که حل این مشکلات در دست رسیدگی است و تلاش می‌شود مشکلات مربوط به این حوزه برطرف شود.

میرجعفریان با اشاره به نیازمندی‌های سایت‌های مسکن مهر در استان ایلام افزود: در این حوزه اقدامات خوبی از جمله احداث ۶ باب مسجد، چهار باب مدرسه، دو مجموعه تجاری و خدماتی صورت گرفته است.

در این آیین که به صورت نمادین در پروژه مسکن مهر بلوار امام علی (ع) شهر ایلام برگزار شد، کلید یک واحد مسکونی به مالک تحویل شد و دو هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف این استان نیز به صورت همزمان به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات