رونمایی از مسکن اجتماعی در آینده‌ای نزدیک/ مسکن اجتماعی مردم محور است/ بسترسازی برای ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت

رونمایی از مسکن اجتماعی در آینده‌ای نزدیک/ مسکن اجتماعی مردم محور است/ بسترسازی برای ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر انجام مطالعات برای اجرای طرح مسکن اجتماعی از رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مسکن اجتماعی بر خلاف مسکن مهر مردم محور است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محسن نریمان در بیان برنامه‌های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در طرح جامع مسکن برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد گفت: از جمله برنامه‌های سالانه دولت و واحدهای زیرمجموعه آن که در طرح جامع شهرها مصوب شد، تولید یک میلیون واحد مسکونی است که این کار توسط مردم و دولت توامان انجام می‌گیرد. در اجرای کامل مصوبات و کیفیت‌دهی به نظام ساخت‌و‌ساز نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید باید بسترساز ایجاد و تولید واحدهای مسکونی باکیفیت باشند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: به زودی از اجرای مسکن اجتماعی رونمایی می‌کنیم و برای اینکه اشتباهاتی که در مسکن مهر ایجاد شد تکرار نشود در حال انجام کارهای مطالعاتی آن هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح چگونگی اجرایی شدن مسکن اجتماعی به پایگاه خبری گفت: در تلاش هستیم که اجرای مسکن اجتماعی را از دولت‌محوری به مردم‌محوری تبدیل کنیم. همچنین در مورد ساخت مسکن اجتماعی، مکان‌یابی‌ها نیز به شیوه‌ای انجام می‌شود تا اقبال مردمی و میزان استقبال مورد توجه قرار گیرد و با درنظرگرفتن زیرساخت‌ها اقدام به ساخت و ساز شود.

وی تاکید کرد: برنامه ما در اجرای مسکن اجتماعی پندگرفتن از تجربیات تلخ و شیرین مسکن مهر است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات