پیگیری مسکن اجتماعی در جلسه آخوندی با ربیعی؛ معرفی مشمولان با وزارت رفاه است

پیگیری مسکن اجتماعی در جلسه آخوندی با ربیعی؛ معرفی مشمولان با وزارت رفاه است

http://www.bananews.ir/وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به تازگی جلسه‌ای را با وزارت راه و شهرسازی برگزار کردیم گفت: تسهیلات مسکن اجتماعی به دهک‌های پایین جامعه پرداخت خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علی ربیعی، درباره آخرین وضعیت مسکن اجتماعی یا همان مسکن امید کارگران به تسنیم گفت: در حوزه مسکن اقدامات زیادی در دولت تدبیر انجام شده است. به طور مثال حدود ۴۶۵ هزار و ۳۲۳ واحد از واحدهای مسکونی با کمک حوزه تعاون در اجرای پروژه‌های مسکن مهر و متعارف طی دولت یازدهم تحویل داده شد.

وی ادامه داد: همچنین حمایت و توانمندسازی خانوارهای نیازمند با تأمین مسکن به تعداد ۲۶ هزار واحد و تأمین مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به تعداد ۴۲هزار و ۸۸۱ نفر را در دستور کار داشته ایم.

ربیعی با بیان اینکه اعطای تسهیلات مسکن اجتماعی در دولت با معرفی وزارت رفاه امکانپذیر خواهد بود، گفت: این تسهیلات در قالب بسته‌های حمایتی به دهک‌های پایین جامعه پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در حال پیگیری با وزارتخانه راه و شهرسازی هستیم و چندروز گذشته نیز در این زمینه جلسه‌ای را برگزار کردیم. هنوز نتیجه دقیقی مشخص نیست،‌ در حال بررسی هستیم.

 

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات