خبری از افزایش قیمت مسکن‌مهر در پردیس نیست

خبری از افزایش قیمت مسکن‌مهر در پردیس نیست

http://www.bananews.ir/بر اساس اعلام یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید، قیمت‌های مسکن مهر پردیس تنها بر اساس دستورالعمل‌های شماره یک، دو و سه اعلام شده است و هیچ افزایش قیمتی طبق این دستورالعمل‌ها در کار نیست.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که به منظور کاهش فشار مالی از دوش متقاضیان مسکن مهر، وزیر راه و شهرسازی پیش از این تاکید کرده بود که مبلغی از متقاضیان بابت خدمات زیربنایی و روبنایی دریافت نشود، این در حالیست که در گذشته بخشی از آورده‌های مردمی برای خدمات زیربنایی هزینه می‌شد.

با توجه به اینکه کلنگ مسکن مهر پردیس دیرتر از سایر شهرهای کشور به زمین زده شد، مشکلاتی پیش روی متقاضیان مسکن مهر این شهر ایجاد شد که هنوز هم در برخی موارد این مسائل از جمله در بحث قیمت‌ها ادامه دارد.

چندی پیش از طریق برخی رسانه‌ها اعلام شد که باز هم مبلغ مسکن مهر پردیس پنج میلیون تومان گران شده است، در همین‌باره احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد که هیچ افزایش قیمتی در پردیس لحاظ نشده چون دستورالعمل‌ شماره سه چنین اجازه‌ای را برای افزایش قیمت نمی‌دهد.

وی درباره آخرین روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس گفت: نسبت به دوره‌های گذشته، روند تکمیل پروژه‌ها در پردیس سرعت یافته است. باید بگویم پیش از این فاز ۸ تا حدی متوقف شده بود اما در حال حاضر در این فاز نسبت به گذشته فعالیت‌های بیشتری انجام می‌شود.

مهرآبادی اظهار کرد: حتی در شهری مثل پردیس که هزینه ساخت و سازها بسیار بالاست اجازه افزایش قیمت داده نشده است. با جلساتی که برگزار شد و بر اساس دستور کتبی وزیر راه و شهرسازی، تامین خدمات زیربنایی و شبکه‌ها از منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید تامین می‌شود که هم اکنون در حال اجرایی شدن است.

 

ایسنا

    نظرات