خسارت سیل به تأسیسات آبرسانی ۱۲ روستا در مازندران

خسارت سیل به تأسیسات آبرسانی ۱۲ روستا در مازندران

http://www.bananews.ir/مدیر عامل آبفار مازندران گفت: با وقوع بارش شدید باران و جاری شدن سیل، تأسیسات آبرسانی ۱۲ روستا در شهرستانهای بهشهر، بابل و نور خسارت دید.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،  «مجید عبدالهی» درباره‌ی خسارت سیل اخیر اظهار کرد: بارش شدید باران و در پی آن وقوع سیل طی روزهای پایانی هفته گذشته موجب وارد آمدن خسارت به تأسیسات آبرسانی ۱۲روستا در شهرستان‌های بهشهر، بابل و نور شد.

وی خسارت سیل را ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: سیل به تأسیسات آبرسانی روستاهای جوربند، مرزنده و کرسی در شهرستان نور و روستاهای فیروزآباد، پائین گنج‌کلاء، فلکاء و اصطل‌کنار در شهرستان بابل و روستاهای اوارد، پجیم، ذلت، یخکش و رمدان در شهرستان بهشهر با ۲۴۲۳ مشترک و جمعیتی بالغ بر ۸۰۰۰ نفر خسارت وارد آورد و موجب قطعی آب شرب اهالی این روستاها شد.

این مسئول گفت: تخریب ۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، تخریب بهسازی چهار دهنه چشمه و آسیب به ۱۳ باب منهول و ۳ باب مخزن ذخیره از خسارت‌های سیل اخیر است که در بازدیدهای اولیه گزارش شده است.

عبدالهی از اعزام ۹ گروه اتفاقات با امکانات و تجهیزات مناسب به همراه ۴ دستگاه تانکر سیار به روستاهای سیلزده خبر داد و یادآور شد: تلاش برای برقراری و وصل مجدد آب شرب این روستاها بی‌وقفه ادامه دارد.

 

ایسنا

    نظرات