نامه وزیر راه و شهرسازی به استانداران و مدیران راه و شهرسازی درباره تسریع در حل مشکلات مسکن مهر

نامه وزیر راه و شهرسازی به استانداران و مدیران راه و شهرسازی درباره تسریع در حل مشکلات مسکن مهر

http://www.bananews.ir/قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از ارسال نامه‌ وزیر راه و شهرسازی به ادارات کل راه و شهرسازی برای تشکیل جلسات شورای مسکن خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، احمد اصغری‌مهرآبادی اظهار کرد: طبق ماده ۱۷ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، مسئولیت برگزاری جلسات شورای مسکن بر عهده استانداران است که مکلف هستند جهت رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به ساخت و ساز مسکن مهر، این جلسات را یک هفته در میان برگزار کنند.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها احتمالاَ استانداران فرصت کمتری برای شرکت در جلسات دارند اما معاونان عمرانی در غیاب استاندار می‌توانند جلسات شورای مسکن را تشکیل دهند و البته استانداران هم موظف هستند حداقل ماهی یکبار در این جلسات حضور داشته باشند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در اغلب استان‌ها شورای مسکن تشکیل می‌شود از نامه وزیر راه و شهرسازی به ادارات کل راه و شهرسازی مبنی بر لزوم برگزاری شورای مسکن خبر داد و اظهار کرد: به تازگی گزارش عملکرد صدور فروش اقساطی مسکن مهر برای وزیر راه و شهرسازی ارسال شد و دکتر آخوندی طی نامه‌ای به ادارات کل راه و شهرسازی و استانداران اعلام کرد که برای سرعت دادن به حل مشکلات مسکن مهر، شورای مسکن حتماَ در استان‌ها تشکیل شود.

وی ادامه داد: از طریق ادارات کل راه و شهرسازی پیگیر برگزاری جلسات هستیم، حتی در برخی استان‌ها کارگروه‌ها و کمیته‌هایی در راستای این شورا تشکیل شده است.

به گفته مهرآبادی، از ابتدای شروع طرح مسکن مهر تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۵۱۰ هزار دفترچه قسط صادر شده است و هنوز صدور حدود ۸۰۰ هزار دفترچه دیگر باقی مانده است.

 

پایگاه وزارت راه و شهرسازی

    نظرات