۳۶۷ نفر به عنوان هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی انتخاب می شوند

۳۶۷ نفر به عنوان هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی انتخاب می شوند

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی در آستانه هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به آثار مثبت ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی، گفت: در مجموع اعضای منتخب هیات مدیره ۳۶۷ نفر خواهد بود که به تناسب تعداد مهندسان در استان ها متفاوت خواهد بود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، حامد مظاهریان افزود: تعداد اعضای هیات مدیره منتخب در سازمان های نظام مهندسی از ۹ تا ۲۵ نفر متغیر خواهد بود.

وی درباره برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای روز انتخابات نظام مهندسی ساختمان که به صورت سراسری فردا ۱۶ مهرماه برگزار می شود، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان با ۳۳۰ هزار نفر عضو بزرگترین تشکل صنفی کشور را تشکیل می دهد که مهندسان عضو آن در سراسر کشور به انجام امور خدمات مهندسی مشغول هستند.

وی گفت: مطابق قانون، هر سه سال یکبار انتخابات هیات مدیره استان ها انجام می شود که هیات مدیره جزو ارکان سازمان و مهمترین رکن تلقی می شود و وظیفه انجام امور مهندسان و دستیابی به اهداف نظام مهندسی را برعهده دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از صبح روز ۱۵ مهرماه جاری مهندسان نامزدها از انجام تبلیغات منع شده اند و هدف از این منع آن است تا مهندسان بتوانند فراتر از امواج تبلیغاتی برای حضور در انتخابات دقت لازم را به عمل آورند.

مظاهریان با بیان آنکه این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان به دلیل ابلاغیه وزیر مبنی بر منع شرکت کارکنان وزارت کشور، شهرداری ها و اعضای شوراهای اسلامی و تلاش برای رفع مشکلاتی که در امر ساخت و ساز وجود دارد از اهمیت زیادی برخورداراست، تاکید کرد: این دوره از انتخابات پرشورتر از سال های گذشته برگزار می شود که نزدیک به دو هزار و ۴۶۴ نامزد تایید صلاحیت شده برای انتخاب در ۳۱ استان با یکدیگر رقابت می کنند.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات