انتخابات نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در سلامت کامل برگزار شد/ هیچ شکایت و ابهامی در نتایج انتخابات نداشتیم

انتخابات نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در سلامت کامل برگزار شد/ هیچ شکایت و ابهامی در نتایج انتخابات نداشتیم

http://www.bananews.ir/مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تا امروز هیچ ابهام و مشکلی در نتایج نهایی انتخابات نظان مهندسی ساختمان در خراسان رضوی گزارش نشده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمدرضا اخوان‌عبداللهیان با تایید سلامت انتخابات در این استان افزود: انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در این دوره یکی از بهترین انتخابات برگزار شده در استان بود و تا امروز دوشنبه ۲۰ مهرماه جاری هیچ ابهام و مشکلی در نتایج انتخابات بوجود نیامده است.

وی اضافه کرد: نتایج چندین مرتبه چه دستی و چه از طریق الکترونیکی شمارش شد که پس از تأیید نهایی از سوی هیئت‌های ناظر رسما اطلاع رسانی شد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه تنها یک مشکل فنی کوچک در روز انتخابات در سیستم انتخاباتی مشاهده شد گفت: به دلیل این مشکل روند رأی‌گیری با تأخیر آغاز شد که پس از رفع مشکل، انتخابات آغاز و در ساعت ۹ شب به پایان رسید.

وی در ادامه افزود:پس از تاخیر بوجود آمده در روز رای گیری به دلیل نقص فنی سیستم‌ها با آقای آخوندی تماس گرفتم و درخصوص مشکلات به وجود آمده و روند برگزاری انتخابات با ایشان مشورت کردم . جناب وزیر نیز در این تماس تلفنی تاکید کرد پیرو اطلاعیه صادر شده با نظر دستگاه‌ اجرایی، ادامه یا لغو انتخابات در استان تصمیم‌گیری شود.

به گفته وی این انتخابات با حضور هفت هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده با نظم بسیار خوبی در استان خراسان رضوی برگزار شد و تا کنون هیچ‌گونه شکایتی به همراه نداشته است.

 

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات