افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر خراسان‌شمالی به ۳۰۰ میلیون ریال

افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر خراسان‌شمالی به ۳۰۰ میلیون ریال

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از افزایش تسهیلات مسکن مهر استان به سقف ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، علی اصغر بدیعی‌مقدم در این باره اظهار کرد: با موافقت شورای پول و اعتبار کشور تمامی پروژه‌های مسکن‌مهر مشمول تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی مسکن‌مهر شدند.

وی افزود: این تسهیلات تمامی پروژه‌ها اعم از انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن را شامل می‌شوند.

بدیعی‌مقدم تصریح کرد: بر اساس این ابلاغیه انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از اداره کل راه و شهرسازی به مدیریت امور شعب بانک مسکن استان مراجعه و نسبت به دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد:در این میان پروژه‌های فعال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا می‌توانند تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی دریافت کنند.

وی افزود: همچنین پروژه‌هایی با پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد نیز می‌بایست هر‌چه سریع‌تر پیشرفت پروژه را افزایش دهند تا از فرصت به‌دست آمده به نحو احسن بهره‌مند شوند.

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآور شد:تاکنون تعداد چهار هزار و ۱۷۸ واحد مسکن مهر جهت افزایش تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی و تعداد دو هزار و ۵۹۵ واحد مسکن مهر جهت افزایش تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی به بانک مسکن استان معرفی شده است.

وی متذکر شد: از این تعداد ۹۴۶واحد مسکن مهر به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با بانک مسکن رسیده و تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:انتظار می‌رود با تزریق این تسهیلات، پروژه‌های مسکن مهر از حالت رکود خارج شده و سریعتر به بهره برداری برسند.

تسهیلات‌ مسکن‌مهر بدون سپرده‌گذاری متقاضی و با سود ۷ درصد در بجنورد و ۴ درصد در شهرستان‌های استان پرداخت می شود.

 

پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

    نظرات