افتتاح همزمان ۱۸۸ پروژه راه و شهرسازی و بهره‌برداری از ۶۴۲۰ واحد مسکن مهر / تلاش وزارت‌راه برای اتمام پروژه‌های استان مازندران

افتتاح همزمان ۱۸۸ پروژه راه و شهرسازی و بهره‌برداری از ۶۴۲۰ واحد مسکن مهر / تلاش وزارت‌راه برای اتمام پروژه‌های استان مازندران

http://www.bananews.ir/۱۸۸ پروژه راه و شهرسازی استان مازندران توسط رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی از طریق ویدئو کنفرانس بهره‌برداری شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، عباس آخوندی در جریان سفر هیات دولت به استان مازندران با حضور در شهر بابل از پروژه‌های عمرانی این شهر بازدید و در مراسم بهره‌برداری از پروژه کمربندی شرقی دوم این شهر حضور یافت که در این مراسم ۱۸۸ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان و ۶۴۲۰ واحد مسکن مهر از طریق ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی که در این مراسم حضور داشت گفت: ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۵۰ کیلومتر بزرگراه،۲۱۰ کیلومتر روکش جدید و از همه مهمتر مرکز مدیریت راه‌های استان در سفر امروز به استان مازندران به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همزمان ۶۴۲۰ واحد مسکن مهر به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط زنده ویدئو کنفرانس خطاب به رئیس جمهور گفت: در شهر بابل پروژه‌ای وجود دارد که کمربندی این شهر را به آمل متصل می‌کند و عمده این پروژه را شهرداری بابل با کمک وزارت راه و شهرسازی به سرانجام رسانده است.

آخوندی بابل را شهری مهم برای تمام مردم ایران دانست و افزود: علاوه بر رسیدگی‌های عمرانی به این شهر، بابل باید در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و میراث فرهنگی نیز مورد توجه قرار بگیرد و ما باید برای ارتقای کیفیت زندگی مردم در این شهر گام برداریم.

وی ادامه داد: بنده مدت‌ها است در این اندیشه‌‌ام که شهرهایی مثل بابل که ایران‌شهر هستند و فرهنگ ایرانی- اسلامی در این شهرها باهم درآمیخته است و بیانگر هویت ملی ما هستند چگونه می‌توانند به بهترین نحو مبین این فرهنگ غنی باشند.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید تاکید کرد: باید کاری کنیم که هر فردی وارد شهرهایی مثل بابل می‌شود با خاطره‌ای خوب این شهرها را ترک کند به همین جهت تلاش می‌کنیم تمام پروژه‌های بابل و استان مازندران به نحو مطلوبی اجرایی شود.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات