نرخ اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۶۱۲ تا ۶۳۰ هزار ریال

نرخ اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۶۱۲ تا ۶۳۰ هزار ریال

http://www.bananews.ir/در بازار فرابورس، ۸۸ میلیون ورقه بهادار در ۲۳ هزار و ۱۶۹ نوبت امروز سه شنبه دست به دست شد و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن ۶۱۲ تا ۶۳۰ هزار ریال قیمت خورد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، معاملات ۲۱ مهرماه ۱۳۹۴ در فرابورس ایران با خرید و فروش ۸۸ میلیون و ۹۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۴۹۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال به پایان رسید.

سرمایه گذاران بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز خود را به خرید و فروش ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار سهم شرکت تازه وارد صنایع نسوز توکا به میزان ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اختصاص دادند.

شاخص فرابورس(آیفکس) در روز جاری روند افزایشی به خود گرفت و با ۸٫۶ واحد صعود به ۶۸۶٫۵۹ واحد رسید و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.

شرکت های توسعه و عمران کرمان، صنایع نسوز توکا و پتروشیمی زاگرس بیشترین افزایش و شرکت های نیرو سرمایه، زنگان و فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

براساس این گزارش، صندوق سرمایه گذاری آسام با معامله ۲۰۰ هزار سهم بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق مرابحه سه ماهه گلوکزان با داد و ستد ۱۰۰ هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ، بانک دی، پگاه فارس، قند شیروان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی مهندسی صنعتی روان فن آور پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بودیم و نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در تاریخ ۲۳ مهرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

 

ایرنا

    نظرات