کسب رتبه نخست کشوری در حل مشکلات مسکن مهر توسط استان چهارمحال و بختیاری

کسب رتبه نخست کشوری در حل مشکلات مسکن مهر توسط استان چهارمحال و بختیاری

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از اختصاص رتبه نخست در تامین زیرساخت‌ها و حل مشکلات مسکن مهر از میان استان‌های کشور به این استان خبرداد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irقاسم قاسمی در نشست شورای تامین مسکن مهر استان گفت: خوشبختانه بر اساس نامه وزیر راه و شهرسازی، چهارمحال و بختیاری در تامین زیرساخت‌ها و حل مشکلات مسکن مهر رتبه نخست را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت با اداره کل راه و شهرسازی است، افزود: وضعیت مسکن مهر شهرهای بروجن، شهرکرد، فارسان و فرخ‌شهر مشخص شده است که تا کنون هشت‌هزار واحد در شهرکرد ساخته شده است.

قاسمی با بیان اینکه مسکن مهر فرخ‌شهر به پایان رسیده است، گفت: زیرساخت‌های فاز ۲ مسکن مهر بروجن آماده شده است و با رفع مشکلات معابر، خیابان‌ها و زیرساخت‌ها آماده تحویل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر در دست پیگیری است، افزود: مسائل حل نشدنی در بحث مسکن مهر استان وجود ندارد و قرارداد انبوه سازان به اتمام رسیده و آماده تحویل دادن به متقاضیان هستند.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات