سیلاب رودخانه "خورآباد" قم ۳ مصدوم برجای گذاشت‌

سیلاب رودخانه "خورآباد" قم ۳ مصدوم برجای گذاشت‌

http://www.bananews.ir/‌مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بر اثر سیلاب شب گذشته در قم سه تن از شهروندان قمی در رودخانه قمرود مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محسن اروجی در خصوص بارندگی‌های شب گذشته در سطح استان قم و آماده باش دستگاه‌های اجرایی گفت: در چند روز گذشته بارندگی‌هایی را در سطح شهر و استان همزمان با سراسر کشور داشتیم، در این راستا حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نهم آبان ماه بارندگی در سطح استان و در مسیر رودخانه قمرود و حوزه پردیسان بارندگی شدیدی اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم تصریح کرد: بر این اساس در رودخانه خور آباد و قمرود و بالا دست پردیسان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که با هماهنگی دوستان در شهرداری، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و پلیس راه و سایر دستگاه‌ها رودخانه از کل خودروها تخلیه شد.

وی عنوان کرد: در این خصوص مسیرهای احتمالی سیلاب مسدود شد که خوشبختانه در این زمینه هیچ خسارات و تلفاتی گزارش نشده است.

اروجی خاطرنشان کرد: باید در راستای ارزیابی خسارات، بررسی‌های لازم انجام شود تا میزان تلفات و خسارات احتمالی در مسیر مزارع و باغات مشخص شود.

وی اظهار داشت: در حادثه سیلاب، تنها سه تن از هم استانی های ما در رودخانه قمرود مصدوم شده بودند که شب گذشته این افراد نجات پیدا کرده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی ناپایدار است و طبق گزارش هواشناسی احتمال بارندگی وجود دارد دستگاه‌های اجرایی در حال آماده باش به سر می‌برند که اگر بارندگی‌هایی گزارش شود، به همشهریان اعلام می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات