برآورد خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان کرمانشاه

برآورد خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان کرمانشاه

http://www.bananews.ir/مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از برآورد خسارت اولیه حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، حسین باباجانی اظهار کرد: معاون سازمان مدیریت بحران کشور، امروز (۱۰ آبان) بازدیدی از مناطق سیل زده استان داشت. جزئیات بیشتر میزان خسارت در دست بررسی است و هنوز به اتمام نرسیده است. بعید است این رقم ۲۰۰ میلیارد تومانی افزایش پیدا کند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: بیشترین خسارت از شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سنقر و پاوه و اورامانات بوده ‌است. این خسارات مربوط به راه‌های روستایی، کشاورزی و باغداری، پل‌ها و راه‌های دسترسی، تاسیسات آب روستایی و شهری، منازل مسکونی و خطوط انتقال برق بوده که هنوز سهم دقیق هر بخش مشخص نیست.

وی با بیان اینکه تلفات جانی سیل در کرمانشاه تغییری نداشته، اظهار کرد: تنها یک مورد فوت به دلیل وقوع سیل در استان داشتیم.

باباجانی از سفر "محمد فرید لطیفی" معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه خبر داد و هدف از این سفر را کمک به مناطق سیل زده اعلام کرد.

وی یادآور شد: معاون سازمان مدیریت بحران تاکنون از شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین بازدید کرده و پس از آن نیز بازدیدی از کرمانشاه خواهد داشت. قرار است معاون سازمان مدیریت بحران با بازدید از مناطق سیل زده در جریان خسارت قرار گیرد تا بتوان برای جبران خسارت به مردم کمک کرد. در حال تعیین خسارت دقیق هستیم و پس از آن میزان خسارت را به دولت اعلام خواهیم کرد.

 

ایسنا

    نظرات