بخشنامه وام ۶۰ میلیونی مسکن هفته آینده ابلاغ می‌شود

بخشنامه وام ۶۰ میلیونی مسکن هفته آینده ابلاغ می‌شود

http://www.bananews.ir/مدیرعامل بانک مسکن از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی برای اجرای طرح وام ۶۰ میلیون تومانی خرید مسکن در هفته آینده خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir محمدهاشم بت‌شکن درباره آخرین وضعیت اعطای وام ۶۰ میلیون تومانی خرید مسکن و بخشنامه ابلاغیه بانک مرکزی گفت: در مورد اعطای وام ۶۰ میلیونی مسکن، بانک مسکن درخواست خود را به همراه الزامات لاینفک طرح به بانک مرکزی ارایه کرد و پس از موافقت اولیه‌ بانک مرکزی و اعلام آن به بانک مسکن، الزامات اجرای این طرح بار دیگر با جزئیات به بانک مرکزی ارایه شد.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: انتظار داریم با نظر مثبت اولیه‌ای که بانک مرکزی به اجرای طرح و اصلاحات مدنظر بانک مسکن با هدف خوداتکایی مالی داشت طی هفته آینده در مورد اجرای طرح نظر رسمی خود را ابلاغ کند.

بت‌شکن، ابلاغ نهایی بانک مرکزی را مربوط به جلسات متعدد در کمیسیون‌های تخصصی عنوان کرد و ادامه داد: به محض آنکه اصلاحاتی که جزء الزامات اجرایی سقف تعیین شده از سوی بانک مسکن برای اعطای تسهیلات ۶۰ میلیونی خرید مسکن است از سوی بانک مرکزی به بانک مسکن ابلاغ شود آمادگی داریم در کوتاهترین زمان آن را اجرایی کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اصلاحات مدنظر بانک مسکن اخذ تدابیری برای جلوگیری از کسری بودجه منابع و خوداتکایی مالی بود و این تدبیری برای عدم خوداتکایی بانک به سایر منابع است. امیدواریم که بانک مرکزی در هفته آتی بررسی خود را به اتمام برساند و با نظر موافق، بخشنامه اجرای وام ۶۰ میلیونی مسکن را به ما اعلام کند.

 

مهر

    نظرات