اولتیماتوم سه ماهه آتش‌نشانی به ۳ پردیس سینمایی

اولتیماتوم سه ماهه آتش‌نشانی به ۳ پردیس سینمایی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حل مشکلات ایمنی سه پردیس سینمایی پایتخت طی سه ماه آتی خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، سعید شریف زاده در خصوص آخرین وضعیت ایمنی سه پردیس سینمایی آزادی، ملت و زندگی که به دلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی و آتش نشانی نتوانسته بودند پایان کار دریافت کنند، گفت: این مسئله نشانگر حساسیت کارشناسان و مدیران آتش‌نشانی است که با هیچ سازمانی رو در بایستی ندارند و اگر ضوابط را رعایت نکنند به آن‌ پایان کار نخواهند داد.

وی با بیان اینکه با مدیران مربوطه این سه پردیس سینمایی جلساتی را برگزار و دستور العمل‌هایی را برای رفع نواقص ایمنی آنها طراحی و تدوین کردیم، گفت: با مدیران مربوطه سینما آزادی، ملت و زندگی تفاهم‌نامه‌ای را در راستای افزایش سطح ایمنی این پردیس‌های سینمایی به امضا رساندیم تا مشکلات آنها ظرف سه ماه رفع شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشکل سینما آزادی تنها موضوع جانمایی کافه‌های آن است گفت: در برخی از سالن‌های سینما آزادی مشکلاتی وجود دارد به گونه‌ای که بر اساس دستور العمل‌های ایمنی باید در سالن‌های این سینما یک ردیف صندلی که در حاشیه دیواربه صورت اضافه‌تر جانمایی شده حذف شود تا در هنگام بروز خطر مردم برای فرار راهی داشته باشند.

وی افزود: تفاهمنامه‌ای برای رفع مشکلات این سه پردیس سینمایی بین مسئولان آتش نشانی و سینمایی منعقد شده و قرار است ظرف سه ماه این مشکلات رفع شود.

به گفته وی، رونوشت این تفاهم نامه به شورای شهر تهران و معاون خدمات شهری شهرداری نیز ارائه شده است.

شریف‌زاده در پایان افزود: به مردم پایتخت تعهد اخلاقی می‌دهم که از هیچ تخلف ایمنی مکان‌های پرتردد چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

 

ایسنا

    نظرات