آزاد‌راه تهران شمال هیچ‌گاه توجه فعلی را نداشته است

آزاد‌راه تهران شمال هیچ‌گاه توجه فعلی را نداشته است

http://www.bananews.ir/مدیر طرح آزادراه تهران – شمال با بیان این‌که کار در قطعه اول آزاد راه تهران – شمال در بیش از ۷۰ نقطه به شکل همزمان ادامه دارد، اظهار کرد: در طول تمام سال‌های گذشته این میزان از توجه به این پروژه سابقه نداشته است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، عباس شیخی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به نگاه مثبتی که از سوی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان شکل گرفته و پیگیری‌هایی که وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد داشته‌اند، کار در این پروژه بسیار مهم با سرعت زیادی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به وعده‌ای که بنیاد برای تکمیل قطعه نخست آزاد‌راه تهران – شمال تا پایان سال ۱۳۹۵ دارد، کار در بسیاری از حوزه‌های این آزاد‌راه به شکلی همزمان ادامه داشته و انتظار داریم که با تکمیل قطعه نخست این آزاد‌راه در برخی حوزه‌ها رکورد بزند.

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال با بیان این‌که با پیگیری‌های صورت گرفته تمام مشکلات مربوط به معارضان این آزاد‌راه حل شده است، اظهار کرد: در طول دو هفته گذشته تعداد جبهه‌هایی که کار اجرایی در آن ادامه دارد از ۶۰ به بیش از ۷۰ نقطه رسیده که این مساله اهمیت بسیار زیادی برای تکمیل این پروژه دارد. البته انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک این رقم به ۸۰ نقطه مجزا برسد.

شیخی با اشاره به فعال شدن پنج پیمانکار ایرانی جدید در این آزاد‌راه اظهار کرد: این به هیچ عنوان به معنی عملکرد ضعیف چینی‌ها نیست و آنها قصد دارند در طول ماه‌هایی که از قرار‌دادشان باقی مانده بخش‌های مربوط به تونل‌های قطعه نخست را تکمیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد مثبت پیمانکاران ایرانی در کنار بحث مدیریت منابع اعتباری پروژه باعث این تغییر شد که اثرات مربوط به آن را می‌بینیم و امیدواریم با این تحولات کار طبق این وعده‌ها تا پایان سال ۱۳۹۵ تکمیل شود.

 

ایسنا

    نظرات