گازرسانی به ۳ مدرسه پرند تا ۷ روز دیگر

گازرسانی به ۳ مدرسه پرند تا ۷ روز دیگر

http://www.bananews.ir/سرپرست شرکت عمران پرند با اعلام این‌که در نقشه نوسازی مدارس برای شهر پرند لوله‌کشی گاز وجود نداشته، از گازرسانی به ۴ مدرسه با مسئولیت شرکت عمران خبر داد وگفت:گازرسانی به سه مدرسه دیگر نیز تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، سیدعلی‌اکبر طاهری در واکنش به اینکه "دانش‌آموزان ۹ مدرسه در پرند با پتو به کلاس درس می‌روند"، اظهار کرد: مدارس شهر پرند بر اساس نقشه‌های نوسازی مدارس که به ما داده شده تکمیل و تحویل شده است.

وی با بیان این‌که این مدارس به نوسازی مدارس تحویل موقت شده است، افزود: « ۱۲ آبان امسال از مدارس شهر پرند بازدیدی داشتم که متوجه شدم لوله‌کشی گاز برخی آنها انجام نشده است. موضوع را از پیمانکار پیگیری کردم که عنوان شد در نقشه نوسازی مدارس لوله کشی گاز نبوده است.»

وی با یادآوری این‌که به پیمانکار تاکید کردم کاری به نقشه ناقص نوسازی مدارس نداشته باشد، ادامه داد: آنها -نوسازی مدارس- کوتاهی کرده‌اند و دانش‌آموزان چه گناهی کرده‌اند، با مسئولیت شرکت عمران پرند در اسرع وقت نسبت به لوله‌کشی گاز مدارس اقدام کنید.

سرپرست شرکت عمران پرند بیان کرد: بر این اساس مشکل گازرسانی ۴ مدرسه از ۷ مدرسه برطرف شده و سه مدرسه باقیمانده نیز تا حداکثر ۷ روز آینده تکمیل می‌شود.

 

تسنیم

    نظرات