فروش بلیت پروازهای اربعین "هما" با نرخ مصوب به هیئت‌های مذهبی

فروش بلیت پروازهای اربعین "هما" با نرخ مصوب به هیئت‌های مذهبی

http://www.bananews.ir/معاون بازرگانی ایران‌ایر با بیان این‌که"هما"همه صندلی‌های پرواز عتبات خود را به نرخ مصوب به هیئت‌های مذهبی عرضه کرد،گفت:مسافران در صورت تهیه بلیت هما بالاتر از نرخ مصوب جهت دریافت ما به التفاوت مبلغ پرداختی خود به واحد نظارت ایران‌ایر مراجعه کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمدرضا خوشنویسان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین و درخواست هیات های مذهبی برای حضور در کربلای معلی تاکنون ۶۰۰۰ صندلی با نرخ مصوب مسیر نجف ۹ میلیون ریال و مسیر بغداد ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بدین منظور عرضه شده است.

وی با تاکید بر این‌که نرخ بلیت های ارائه شده مطابق نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: مسافران در صورت تهیه بلیت هما بالاتر از نرخ مصوب با در دست داشتن فیش واریزی جهت دریافت ما به التفاوت مبلغ پرداختی خود به واحد نظارت و بازرسی "هما" مراجعه کنند.

وی در خصوص زمان شروع پروازهای عتبات عالیات ویژه اربعین گفت: پروازها از اوایل آذرماه سال جاری آغاز و به مدت ۱۶ روز ادامه خواهد داشت.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت هفتگی تعداد ۳۷ پرواز برنامه ای به دو فرودگاه نجف اشرف و بغداد انجام می‌دهد و پروازهای ویژه اربعین با عنوان پروازهای فوق‌العاده این شرکت برای حضور هموطنان در مراسم اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

 

تسنیم

    نظرات