ارتقاء شخصیت مهندسی به عنوان یک فرد فنی و علمی از اولویت‌ها است

ارتقاء شخصیت مهندسی به عنوان یک فرد فنی و علمی از اولویت‌ها است

http://www.bananews.ir/مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ارتقاء شخصیت مهندسی و آنچه در جامعه به عنوان یک فرد فنی و علمی مطرح است را از اولویت ها برشمرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، در مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید سازمان نظام مهندسی استان که با حضور مدیر کل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با تاکید بر تلاش بیشتر به منظور حفظ و ارتقای پویایی سازمان، گفت: در همین راستا با جدیت کامل موارد انتخابات از ابتدا با رعایت و نظارت تمامی اصول انجام شد.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر به منظور برگزاری انتخابات درست، خاطرنشان کرد: باید رضایت مندی مردم ایجاد و ماهیت آنچه در جامعه وجود دارد را ارتقا دهیم.

وی برگزاری یک انتخابات سالم را از مهمترین برنامه ها برشمرد و گفت: باید عملکرد آنچه در نظام مهندسی وجود دارد را ارتقاء دهیم.

بدیعی مقدم متذکر شد: نمایندگان اعضای مهندسی مسوولیت بزرگی بر عهده دارند چرا که ارتقاء شخصیت مهندسی و آنچه در جامعه به عنوان یک فرد فنی و علمی مطرح است از اولویت ها است.

وی با تاکید بر استفاده از ابزارهای علمی به منظور توسعه و عمران و آبادانی و خدمت رسانی بهینه به مردم، تصریح کرد: باید با تلاش بیشتر هر چه بهتر در زمینه پویایی و عمران و آبادانی کشور و استان پیشتاز باشیم.

وی اظهار داشت: نظام مهندسی ظرفیتی است که می تواند فرایند مشخصات فنی و دیگر موارد اجرایی پروژه ها و ساخت و سازها را اعمال کرده و ماهیت خود را بیشتر نمایان سازد.

انوری، مدیر کل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات در اجرای فعالیت های مهندسی تاکید کرد.

وی با اشاره به بالا بودن توقعات از نظام مهندسی، متذکر شد: از مهندسان انتظار می رود با کمک ها و راهنمایی و مشاوره های مهندسی از تمام ظرفیت و توان نظام مهندسی به صورت کامل و بهینه استفاده کرده و کارکرد خوبی را رقم زده و جایگاه مهندسی را در جامعه ارتقاء دهیم.

 

 پایگاه خبری وزارت خبری راه و شهرسازی

    نظرات