توقف پروژه مسکن مهر در فامنین

توقف پروژه مسکن مهر در فامنین

http://www.bananews.ir/رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان فامنین گفت: مسکن مهر ۳۳۸ واحدی در شهرستان فامنین به علت عدم وجود متقاضی متوقف شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، "میهنی" اظهار کرد: این پروژه‌ اعتبارات لازم را دارد اما به علت همزمانی وام‌های خود مالکی با پروژه مسکن مهر بیشتر شهروندان با دریافت این تسهیلات توانسته‌اند مسکن خود را تعمیر کنند و نیازی به مسکن مهر نداشته باشند.

وی به پیگیری از طریق ارگان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌هایی را با بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد داشته‌ایم تا تسهیلاتی که به مددجویان خود می‌دهند، در غالب این پروژه پیاده‌سازی کنند اما متاسفانه اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته ثمربخش نبوده و حتی ۴۵ واحد از این مساکن که تقریبا ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، هنوز هیچ متقاضی ندارد.

وی در ادامه به پروژه روکش آسفالت در محدوده روستای تجرک و محور آزادراه ساوه- همدان اشاره کرد و افزود: عدم‌تخصیص اعتبار مناسب بهسازی و نوسازی شهرستان فامنین را با مشکل مواجه کرده است، به همین علت بهسازی جاده‌ها به صورت امانی انجام می‌گیرد و به پیمانکار واگذار نمی‌شود.

میهنی ادامه داد: بهسازی راه روستایی مبارکین و چهرقان به راستگویان به علت عدم‌تخصیص بودجه متوقف شده است.

رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان فامنین تصریح کرد: روکش آسفالت محور اصله کاج به طول ۳٫۵ کیلومتر و شانه‌سازی آسفالت محور پل ساوه- رزن به طول چهار کیلومتر از اقدامات دیگر راه‌وشهرسازی فامنین است.

میهنی در بخش دیگری بافت فرسوده این شهرستان را در حدود ۸۰ هکتار دانست و گفت: متولی این امر شهرداری است، با این حال در این حوزه کار خاصی صورت نگرفته است.

وی در خصوص نقاط پرحادثه این شهرستان گفت: بهسازی پیچ ۱۰ دیوان که قوس بسیار تندی داشت، از اقدامات راه‌وشهرسازی فامنین بوده که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به یک قوس ملایم تبدیل شده است.

میهنی ادامه داد: تعریض پیچ صادق‌لو به طول ۱۲ متر نیز انجام گرفته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان به برقراری اکیپ‌های زمستانی در جاده‌های فامنین اشاره کرد و یادآور شد: برقراری دو راهدارخانه در روستاهای روآن و تجرک با حضور ۲۶ نفر نیروی انسانی و ۱۹دستگاه برف‌روب از اقدامات راه‌وشهرسازی فامنین در فصل زمستان خواهد بود.

 

ایسنا

    نظرات