نرخ بلیت هواپیما در۱۷۰ مسیر داخلی آزاد اعلام شد

نرخ بلیت هواپیما در۱۷۰ مسیر داخلی آزاد اعلام شد

http://www.bananews.ir/سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت هواپیما در۱۷۰ مسیر داخلی آزاد را اعلام کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،  مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر گفت: پس از مدت‌ها کار کارشناسی و تخصصی و بنا بر اجرای بندی از برنامه پنجم توسعه کشور و تصویب شورای عالی هواپیمایی، نرخ بلیت هواپیما در ۱۷۰ مسیر داخلی آزاد و ۸۷ مسیر همچنان جزء مسیرهای حمایتی قرار گرفت.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه انگیزه این آزاد سازی بر سه محور مهم چون ارتقاء ایمنی، ایجاد رقابت در سرویس دهی ، فراهم شدن زمینه انتخاب برای مسافران استوار است گفت : توسعه اقتصادی کشور در گروه داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به روز است و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما توان عملیاتی شرکتهای هواپیمایی ، سرویس دهی و نوسازی ناوگان هوایی کشور را تضمین خواهد کرد وچنین تصمیمی در بیرون مرزها نیز به عنوان مقدمات رشد و توسعه اقتصادی کاربردی و موفقیت آمیز بوده است .

وی همچنین مسیرهایی که آزاد سازی نرخ بلیت در آنها صورت گرفته را مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم ، شهرهای نفتی و مسیرهای انفرادی و مسیرهای جدید عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و مسیرهای حمایتی صبح امروز به شرکتهای هواپیمایی ابلاغ شده است گفت : این دستورالعمل از تاریخ ابلاغ قابل اجرا ست .

صبح امروز جلسه ای به همین منظور با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در سالن کنفرانس این سازمان تشکیل شد در این جلسه ضمن استماع نقطه نظرات مدیران عامل و مسئولان عالی شرکت های هواپیمایی و دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی،‌ عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توضیح چگونگی روند آزاد سازی و رعایت موارد قانونی و اجماع نظرات مسئولان ذیربط بر تلاش شرکت های هواپیمایی در تامین ایمنی و سرویس دهی مناسب به مردم و حسن اجرای دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما تاکید کرد .

 

ایسنا

    نظرات