نوسازهای ۲۰۰ میلیون تومانی

نوسازهای ۲۰۰ میلیون تومانی

http://www.bananews.ir/خانه های نوساز ۲۰۰ میلیون تومانی هم در تهران پیدا می شود که با اجرایی شدن طرح مسکن قسطی، خریدار بتواند نیمی از هزینه خرید را در چندین قسط به فروشنده بپردازد.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ براساس طرح مسکن اقساطی،‌ خریدار می تواند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از قیمت یک واحد مسکونی را به طور قسطی به فروشنده پرداخت کند که این باز پرداخت این اقساط از سوی بانک مسکن و احتمالا یک یا دو بانک دیگر ضمانت می شود که مهم ترین شرط این طرح فروش خانه های نوساز و آماده به واگذاری است.

هر چند که گفته می شود این طرح هم نمی تواند قدرت خرید را بالا ببرد اما در کلان شهر تهران خانه های نوساز ۲۰۰ میلیون تومانی هم پیدا می شود که با این طرح، می توان نیمی از قیمت خانه را به صورت قسطی به فروشنده پرداخت کرد و به عبارت دیگر سهم آورده مشتری در ابتدا نیمی از قیمت خانه است و نیم دیگر آن را می تواند در چند قسط پرداخت کند که البته هنوز میزان سود اقساط و دوره بازپرداخت ان از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است.

در جدول زیر موقیعت خانه های نوساز ۲۰۰ میلیون تومانی مشخص شده است که البته هر چه به سمت خانه های مناطق بالاتر تهران می آییم،‌متراژ خانه ها کمتر می شود.

{jathumbnail off}

 http://www.bananews.ir/

 

ایلنا

    نظرات