ارائه آخرین دستاوردهای علمی در ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی

ارائه آخرین دستاوردهای علمی در ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی

http://www.bananews.ir/

شمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی ۹ تا ۱۲ دی ماه سال جاری استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ سعید دولتشاهی دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل موسسه فرارسانه جامع صنعت نما آسیا در خصوص ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی گفت: با توجه به توسعه شهرنشینی و افزایش رفاه در جامعه، ضرورت ارتقای کیفیت ایمنی و امنیت نیز همگام با این روند رشد، الزامی شده است و اکنون این الزام را شرکت‌ های ارائه‌ دهنده فناوری‌ های ایمنی و امنیتی به‌عنوان مهم‌ترین آرمان در این نمایشگاه دنبال می کنند.

های منطقه‌ ای و بین‌ المللی برگزار شده است و قصد دارد تا زمینه‌ های تعامل بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات را بدون واسطه برقرار کند.

دولتشاهی در ادامه به حضور بیش از ۴۰ شرکت داخلی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نمایندگی های معتبر از کشورهای انگلستان، آلمان، تایوان، چین، کره، ایتالیا، ژاپن، ترکیه و .... هم در ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌ نشانی تصریح کرد: این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری سلسله‌ وار نمایشگاه‌ های فناوری‌ های نوین صنایع ایمنی و امنیتی توسط موسسه فرارسانه در سراسر کشور، به معرفی توانمندی‌ های این شرکت‌ ها می‌ پردازد و در تلاش است تا با ارتقای سطح کمی و کیفی محتوای رویداد ها، گام موثری در توسعه و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان عزیز بردارد.

وی گفت: حضور خوب فعالان علم و صنعت در این نمایشگاه نشان می دهند که تعامل علم، صنعت و فناوری در هر کجای ایران اسلامی با استقبال فرهیختگان و تصمیم‌گیران آن حوزه مواجه خواهد شد.

دولتشاهی برگزاری سمینارهای تخصصی را از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان و خاطر نشان کرد: در اجرای این سمینارهای تخصصی از اساتید و متخصصان صاحب‌ نام این حوزه دعوت به همکاری شده است.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت حضور در این نمایشگاه با تلفن‌های ۸۸۰۶۵۶۹۴ – ۸۸۲۱۰۹۵۰ – ۰۲۱ تماس و یا از طریق سایت www.isecexpo.com اقدام کنند.

    نظرات