جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار دانشگاه شریف برگزار می شود

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار دانشگاه شریف برگزار می شود

www.bananews.irمدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، از برگزاری سومین جشنواره کار آفرینی با همکاری مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته شریف خبر داد و گفت: این جشنواره هفته اول خردادماه سال ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، مجید دهبیدی پور با بیان اینکه این جشنواره به منظور توسعه کسب و کار دانش بنیان، ترغیب دانشجویان، پژوهشگران و فارغ التحصیلان دانشگاه به ایده پروری و برقراری ارتباط هدفمند میان "صاحبان طرحها و ایده های تجاری" با سرمایه گذاران و صنعتگران برگزار می شود، افزود: این جشنواره از یک سو عرصه ای برای ارایه دستاوردهای فنی، پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه و از سوی دیگر فضایی برای طرح نیازمندی های صنعت است و در نهایت از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب و کارهای دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.‌

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، ادامه داد: در این جشنواره یک گروه مشاور به عنوان هادیان طرح به گروههای برگزیده کمک می کنند پس از تکمیل طرح، کمیته داوران طرحهای کسب و کار را ارزیابی می کنند و در انتهای این مرحله ۵ طرح کسب و کار برتر، انتخاب و معرفی می شوند.

دهبیدی پور در مورد ضوابط شرکت در جشنواره خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند در قالب یک گروه کاری و یا به صورت انفرادی اقدام به شرکت در این جشنواره کنند. آخرین مهلت معرفی ایده و ارائه خلاصه مدیریتی تا ۱۵ دی ماه است و ارزیابی اولیه طرح و انتخاب طرحهای برتر برای شرکت در مراحل نهایی تا ۵ بهمن ماه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال طرحهای کامل تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده است، یاداور شد: برترینهای این جشنواره در هفته اول خردادماه سال ۱۳۹۰ معرفی خواهند شد.

 

 

    نظرات