کارگاه آموزشی و مانور مدیریت بحران در حمیدیه

کارگاه آموزشی و مانور مدیریت بحران در حمیدیه

http://www.bananews.ir/کارگاه آموزشی و مانور دور میزی مدیران ومسئولین کارگروه امداد ونجات شهرستان حمیدیه به مناسبت سالروز وقوع زلزله بم و به همت جمعیت هلال احمر اهواز به اجرا درآمد.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ رئیس جمعیت هلال احمر اهواز با اشاره به نام گزاری سالروز زلزله به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: به مناسبت گرامیداشت این روز و ایجاد آمادگی برای پاسخگویی سریع در حوادث کارگاه و مانور دور میزی مدیریت بحران با حضور اعضا کارگروه امداد ونجات شهرستان حمیدیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید فتح اله هاشم نژاد افزود: دراین کارگاه ابندا اعضا با چرخه مدیریت بحران و وظایف هر دستگاه در عملیات امداد و نجات در حوادث آشنا و سپس مانور دور میزی با هدف سنجش توانایی مدیران شرکت کننده در اتخاذ تصمیم درست ومتناسب با حادثه فرضی برگزار گردید.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور فعالانه مدیران ومسئولین شهرستانی کارگروه امداد ونجات شهرستان حمیدیه اجرای این مانور را موفق ومثبت قلمداد کرد وادامه داداز دیگر اهدافی که ما در برگزاری این مانورها دنبال می کنیم، شناسایی نقاط قوت و ضعف منابع پشتیبانی در عملیات ها است و جمعیت هلال احمر درصدد است تا با تشکیل کارگروه های تخصصی در ارزیابی و آنالیز عملیات ها ومانورها، به ارتقاء سطح کیفی اقدامات امداد و نجات بیافزاید.

    نظرات