کاشت درخت در منازل شهروندان جنوب پایتخت

کاشت درخت در منازل شهروندان جنوب پایتخت

http://www.bananews.ir/شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری برای کاشت درخت در منازل همه شهروندان این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir  منصور کتانباف به همراه معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۰ به دنبال بازدیدهای دوره‌ای که با هدف بررسی درخواست های شورایاران و مدیران محله در جریان است در سرای محله شهید غیوری حاضر شدند و با معتمدان محلی به تبادل نظر در خصوص مشکلات محله پرداختند.

منصور کتانباف شهردار منطقه ۲۰ گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل درخت کاری و با هدف توسعه فضاهای سبز خانگی، مدیریت شهری آمادگی لازم برای کاشت درخت در محوطه های داخلی و مقابل منازل شهروندان متقاضی را دارد.

کتانباف ادامه داد: شهروندان علاقه مند می توانند با مراجعه به سراهای محله و مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۲۰ علاوه بر بهره گیری از این امکان رایگان، آموزش های لازم را نیز دریافت کنند.

وی شورایاران و مدیران محله را به عنوان بازوان کمکی مدیریت شهری برشمرد و گفت: طبق روال هر ساله و با توجه به اینکه معتمدان محلی نقش اثرگذاری در شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی دارند، برای تنظیم بودجه سال آینده و طرح پروژه های شهری در محلات، نیازها و درخواست های آنها احصاء شده است.

کتانباف هدف اصلی سراهای محله را آموزش های همگانی و شهروندی برشمرد و افزود: فعالیت های آموزشی و فرهنگی این پاتوق های آموزشی باید در راستای دستورالعمل خانه های ۱۱ گانه و با محوریت مساجد و ائمه جماعات محلات اجرایی شود.

وی به اهمیت طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی که از مهمترین اهداف این طرح زیست محیطی است می تواند از طریق شورایان و مدیران محله به عنوان اقشار اثرگذار به خوبی انجام شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، کتانباف حضور و مشارکت شورایاران محله شهید غیوری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تشکیل مجمع خیرین و رسیدگی به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی از دیگر اقدامات مهم و اولویت دار در محلات است که بایستی زمینه آن از سوی شورایاران و مدیر محله فراهم شود.

 

ایسنا

    نظرات