دبیرستان تاریخی البرز مرمت شد

دبیرستان تاریخی البرز مرمت شد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از مرمت دبیرستان ماندگار البرز خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این دبیرستان توسط سازمان مرمت و بازسازی شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir عیسی علیزاده با بیان اینکه برداشتن اندود گچ آسیب دیده و اجرای آن در ضلع شرقی و سالن همایش و رنگ آمیزی کامل دیوارهای داخلی سالن اجتماعات بخشی از این مرمت بوده است، ادامه داد: این اقدام به دنبال تفاهم نامه‌ای که بین سازمان و آموزش و پرورش به امضا رسیده، انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با تاکید بر اینکه رنگ آمیزی کامل میله‌ها و ورق‌های پشتی صندلی‌ها انجام شده است، افزود: مرمت و تعویض دسته‌های چوبی صندلی ها، تعویض کامل کف و پشتی صندلی های سالن همایش، مرمت و رنگ آمیزی کامل نیمکت های چوبی نیم طبقه بالا و برداشتن کف پوش آسیب دیده قدیمی و اجرای کف پوش ریختنی به طور کامل در سالن اجتماعات از دیگر اقدامات سازمان در این مدرسه تاریخی بوده است.

به گفته وی، رنگ بری کامل دست انداز چوبی راه پله ارتباطی به طبقه بالا و اجرای رنگ پلی استر بر روی آن در کنار مرمت در ورودی و اجرای رنگ پلی استر بر روی آن از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدرسه است.

وی با تاکید بر اینکه تعویض موزاییک ورودی جنوبی و اجرای ورق پانچ بر روی لوله‌های تاسیسات ضلع شرقی سالن نیز انجام شده است، گفت: باز کردن و رنگ آمیزی شوفاژهای سالن همایش و نصب مجدد آنها و اجرای پاخور پله آلومینیومی در طبقه بالا از دیگر اقداماتی است که مدرسه تاریخی البرز از سوی سازمان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ مرمت مدرسه تاریخی البرز از جمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای مرمت و بازسازی ابنیه های تاریخی است.

 

ایسنا

    نظرات