پیشرفت مسکن مهر پردیس چشمگیر است

پیشرفت مسکن مهر پردیس چشمگیر است

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از روند رو به رشد مسکن مهر پردیس نسبت به اوایل سال جاری سخن گفت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir محسن نریمان در حاشیه بازدید از شهر جدید پردیس اظهار کرد: روند رو به رشد در پردیس نسبت به اوایل سال بسیار بیشتر و فعالیت در این پروژه‌ها چشمگیر است و اکنون ساخت و ساز در پردیس مثبت ارزیابی می‌شود که این حرکت بسیار امیدوار کننده است.

در حاشیه این دیدار که سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی و رجب صلاحی مدیرعامل شهر جدید پردیس نیز حضور داشتند مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با موضوع بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی طرح تملک دارایی های سرمایه ای برگزار شد.

نریمان طی بازدیدی که ۱۶ دی ماه از پردیس صورت داد هم وعده داده بود که پرونده مسکن مهر پردیس تا پایان سال ۱۳۹۵ بسته خواهد شد.

او از برخی پروژه‌ها همچون پروژه ساخت مسجد جامع پردیس که در بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود، بخش جنوبی فاز ۵ و همچنین سایت مسکن مهر فاز ۱۱ دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه اجرایی پروژه‌ها قرار گرفته بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر انتقال ۲۸ دکل فشار قوی مرکز شهر به حاشیه پردیس را یکی از مهمترین اقدامات اجرایی در این شهر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۰ دکل به طور کامل به حاشیه شهر متصل شده که امید است فعالیت‌های لازم برای خروج ۱۸ مورد باقی مانده نیز به سرعت انجام شود.

پیش از این نیز مدیر عامل بانک مسکن از اخذ مجوز مدل تامین مالی خدمات زیربنایی پردیس در آینده نزدیک خبر داده بود.

محمدهاشم بت‌شکن در پانزدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران گفته بود: یک سری پروژه‌های زیربنایی در شهر پردیس وجود دارد که به نظر می‌رسد دولت بودجه ساخت آنها را ندارد؛ لذا بانک به دنبال این است که با ایجاد خدمات مدیریت دارایی به تدریج منابعی را در اختیار این شهر قرار دهد.

 

ایسنا

    نظرات