دهه فجر ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر در کرمانشاه افتتاح می‌شود

دهه فجر ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر در کرمانشاه افتتاح می‌شود

http://www.bananews.ir/در ایام مبارک دهه فجر امسال ۱۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان و ۲۱۴۹ واحد مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در ایام دهه مبارک فجر قطعه دوم و سوم بزرگراه کربلا به طول ۱۵ کیلومتر،۱۰۷ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و همچنین ۳۱ کیلومتر احداث و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی با ارزش بالغ بر۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه راه در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: در حوزه فنی و اجرایی هم بهره برداری و افتتاح چهار پروژه شامل ساختمان هلال احمر شهرستانهای کنگاور و سنقر و همچنین ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستانهای هرسین و سنقر را خواهیم داشت.

وی هزینه این چهار پروژه را هفت میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان اعلام کرد.

بهادری به پروژه‌های افتتاحی در بخش مسکن مهر نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع و اتمام پروژه‌های مسکن مهر، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۲۱۴۹واحد مسکن مهر در استان خواهیم بود.

بهادری گفت: از این تعداد واحد مسکن مهر،۱۷۸۶ واحد در قالب تعاونی،۱۸۳ واحد به صورت خودمالکی و ۱۸۰ واحد بصورت سه جانبه احداث شده است.

 

ایسنا

    نظرات