افتتاح بیش از ۹۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان شهرضا

افتتاح بیش از ۹۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان شهرضا

http://www.bananews.ir/همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، تعداد ۹۰۴ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت به دست وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور به عنوان نماینده هیات دولت در استان اصفهان به افتتاح رسید .

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir  دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور به همراه دکتر زرگرپور استاندار و حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان وجمعی از مسئولین محلی، با حضور در مسکن مهر شهرضا ۹۰۴ واحد مسکن مهر این شهرستان را افتتاح نمودند.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور در این مراسم گفت : دهه فجر امسال مصادف است با پیروزیهای بین المللی دولت وملت ایران که امید است طلیعه ای باشد برای پیروزیهای بزرگتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران .

وی بیان داشت: دولت با تمام قوا و با وجود مشکلات پیش رو سعی دارد تا سال آینده سالی توام با معیشت ، اقتصاد و رفاه هرچه بیشتر برای مردم عزیز ایران باشد .

دکتر واعظی در ادامه اظهار داشت: آنچه که امروز از واحدهای مسکونی مهر به افتتاح می رسد بخشی از اقداماتی است که دولت تدبیر وامید در سرلوحه کار خود قرار داده و امید است باقیمانده پروژه های مسکن مهر نیز تا پایان خرداد ۹۵ با کلیه امکانات به بهره برداری وافتتاح برسد .

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حوزه تحت وزارت خود نیز با اشاره به اقدامات انجام شده تاکنون گفت : روستاهای سراسر استان به تلفن مجهز شده اند که تلاش می شود تمامی روستاها به اینترنت پرسرعت نیز متصل شوند کما اینکه کلیه واحدهای مسکن مهر شهرضا نیزدارای شبکه مخابرات واینترنت می باشند .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از پروژه های مسکن مهر استان بیان داشت: استان اصفهان با ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر شهری و ۵۴ هزار واحد مسکن مهر روستایی تاکنون در سالجاری سه برنامه افتتاحیه داشته که تعداد ۷ هزار واحد آن در هفته دولت و بیش از ۱۰ هزار واحد آن در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به افتتاح خواهد رسید .

وی با اشاره به ۹۰۴ واحد مسکن مهر قابل افتتاح در شهرستان شهرضا عنوان داشت : امروز در اصفهان ۹۰۴ واحد مسکن مهر در شهرستان شهرضا به بهره برداری می رسد که این واحدها دارای امکانات آب، برق، گاز وتلفن بوده و عمدتا دوخوابه و دارای متراژ ۷۵ تا ۸۵ متر مربع می باشند .

غلامی ضمن تشکر از واحدهای خدمات رسان آب، برق، گاز وتلفن ابراز امیدواری کرد کلیه واحدهای مسکن مهر تا پایان خردادماه سال ۹۵ به افتتاح خواهند رسید .

درپایان با حضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات واستاندار اصفهان واحدهای مسکن مهر افتتاح و تحویل متقاضیان گردید .

 

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات