اتوبان تبریز سهند به روش تهاتر زمین سال۹۵ به بهره برداری می رسد

اتوبان تبریز سهند به روش تهاتر زمین سال۹۵ به بهره برداری می رسد

http://www.bananews.ir/تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی در امرو شهرهای جدید گفت: برای به سرانجام رسیدن پروژه اتوبان تبریز سهند در صورت تهاتر زمین با پیمانکاران سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir محسن نریمان در یازدهمین جلسه شورای ادارای آذربایجان شرقی که در محل سالن پتروشمی تبریز برگزار شد ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: در دهه فجر امسال سه واحد آموزشی و یک مرکز اورژانس تحویل اهالی این شهر شد که امیدواریم با اعمال روش مدیریت دارایی ها، تهاتر زمین و برون سپاری پروژه ها شاهد اجرا و بهره برداری شبکه فاضلاب این شهر در آینده نیز باشیم.

وی در تشریح فعالیت های وزارت متبوع خود در شهرهای جدید کشور و پروژه های مسکن مهر گفت: از دو میلیون مسکن مهر مصوب قانون ۴۰۰ هزار واحد آنها در شهرهای جدید کشور مستقر شده اند که در استان مرکزی بحمدالله پرونده مسکن مهر بسته شد و تا پایان نیمه اول سال آینده نیز در شهر سهند این پرونده بسته می شود.

نریمان با اشاره به اینکه از زمان آغاز فعالیت دولت در مشهد تنها ۲۲ هزار واحد مسکن مهر تحویل داد شده است ابراز داشت: هم اکنون شهر پرند نیاز به ۱۳۰ واحد آموزشی دارد که اقدامات با همان روش تهاتر زمین و مدیریت دارایی ها برای احداث آنها در دست پیگیری است.

معاون وزیر با بیان اینکه اجرا و اتمام مسکن مهر در سطح کشور چندین دولت را درگیر خود کرده است افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا به فرموده رهلبر انقلاب در این زمینه عمل کنیم.

نریمان همچنین از ضرورت اتصال شهرهای جدید به شبکه ریلی شهری خبر داد و گفت: شهرهای سهند، فولاد شهر، بهارستان، مجلسی، پردیس و پرند نیز در این دستورالعمل قرار دارند.

وی همچنین در خصوص ایجاد شهر جدید شهریار در بخش شرقی تبریز گفت: این شهرک با مشارکت سپاه پاسداران به شکلی استاندارد و بر اساس تامین زیر ساخت ها در مرحله نخست و سپس واگذاری برای ساخت و ساز به دیگران اجرایی می شود.

نریمان همچنین از طراحی شهرهایی جدید در سواحل خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.

 

مهر

    نظرات